3 Şubat 2015 Salı

Nakış İplerini Düzenlemek İçin Karton Kartlar ve Şablonları

Kanaviçe ve nakış ipleri bir kutu içerisinde nasıl da karışık bir yumak haline gelir.Ben bunu çok yaşıyorum. Özellikle mulin iplikleri düzene sokmak benim için ne mümkün! Aslında düzeni seven biriyim ve her seferinde düzenlemeye de çalışsam mutlaka karışıyorlar. Bunun için çözüm bulmak adına basit ip kartlarından hazırlayacağım. Hoşuma gidenleri sizinle de paylaşmak istedim.

Göz gezdirdiğim kartların içinde en çok aşağıdaki ip kartlarını beğendim aslında. Bu kartları Wild Olive sitesinde buldum. Şablonları için buraya tıklayabilirsiniz. Bunların üzerine bir kaç tane ip geçirip yanlarına numarada yazabilirsiniz. Ayrıca bir anahtarlığa da geçirip bir yere asabilirsiniz.


Aşağıdaki ip kartının şablonunu Birds Cards 'tan indirebilirsiniz. Benim iplerim için daha dar bir karta ihtiyacım olacağı için photoshopta düzenledim.


Yine  Wild Olive bloğunda gördüğüm kartları kullanabilirsiniz. Kartları yazdırmak için buraya tıklayıp dosyayı açabilirsiniz.


Little White Whale bloğundaki gibi kartlara değişik hayvan başları çizerek hoş bir görüntü oluşturabilirsiniz.



2 yorum:

  1. Ben hazırını almıştım ama bunlar da çok şirinmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel hazır kartlar var. Hele bir tane kutusu ile beraber beğendiğim var ki buna da bu kadar para verme diye kendimi telkin ediyorum.:))

      Sil

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler