1 Şubat 2013 Cuma

14 Sevgililer Günü Projesi - #1 Kalp Şeker Çantası

14 gün boyunca her gün bir tane sevgililer günü projesi yayınlamak istiyorum. :) Bunlar kendinizin yapabileceği süsler, hediyeler olacak. Bende bunları evde deneyip sizlerle paylaşacağım.Kolaylık, süre, malzeme gerekliliği gibi konularda da yorumlarımı yapmak istiyorum.
İlk projem Martha Stewart'tan geliyor. Kalp şeklinde şeker çantası yapılışı. Yapım aşamaları sitesinde adım adım anlatılmış. Buradan bulabilirsiniz.

Martha Stewart  Living
Ben de bu kalp şeklindeki şeker kutularından bugün yaptım.Yapılışı kolay ve de çok güzel duruyorlar.İş yerinizde arkadaşlarınızın masasına bırakın, sevdiklerinizin evlerinin kapılarına asın. Her yerde mutlaka çok şirin duracaklar.



Fotoğraflar konusunda kusuruma bakmayın, insanın küçük bir kızı olunca ne zaman vakit kalırsa o an fotoğraf çekiliyor. Bugün Ceyda burnuna boncuk kaçırıp hastaneye koştura koştura gittiğimiz için benim projem de akşam saatlerine kaldı. Çok şükür bir problem yok ama stresli bir gündü.



KALP ŞEKER ÇANTASI YAPIMI

Malzemeler  : El işi kağıdı, makas, delgeç, yapıştırıcı, süsleme malzemesi, kurdela

Notlar :
1) El işi kağıdı kullanmanızı tavsiye ediyorum.Karton ile yaptığım deneme pek de güzel olmadı.Karton çok kalın kalıyor ve katlanan yerlerde deformasyon olduğu için çirkin bir görüntü oluyor.
2) Katlama işleminde iç taraftaki bölümlere yapıştırıcı sürmeniz, kutunun daha formlu gözükmesini sağlıyor.

Yapılışı :

1) 21 cm boyutlarında kare bir kağıt hazırlanır. Ben A4 kağıdından aşağıdaki gibi hazırladım.


2) Kağıt yatay ve dikey olarak ikiye katlanır.


3) Kağıt tekrar düzlenip, kağıt tuzluk yapar gibi karşı uçları birbirine doğru katlanır.

4) Küçük bir kare elde edilir. Üzerine kalp şeklinde çizim yapılır ve kesilir. Ben herhangi bir şablon kullanmadan elle çizim yaptım.

Kalp şeklini altdndan sonraki içten görünümü
5) Kutu formunu alabilmesi için iç kısımlar üst üste getirilir.

6) Üst üste getirilen parçalar birbirine yapıştırılarak, tutturulur.

7) İç parçalar yapıştırılır ve kurdele geçirmek için bir delik açılır.


8) Son adım olarak dilediğiniz gibi süsleyebilirsiniz. Ben minik ponpon su taşı yapıştırarak süsledim.

1 yorum:

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler