12 Şubat 2013 Salı

14 Sevgililer Günü Projesi - #12 Keçeden Kalp Lolipop Şeker

Bugüne kadar hep kağıt ile ilgili sevgililer günü süslemeleri yayınladım.Aslında ilgi alanım daha çok keçe ama belki zor gelebilir diye düşünerek pek ağırlık vermedim ama son üç günün projelerini keçelerden seçtim. Bugünkü ise keçeden kalp şeklindeki lolipop şeker yapımı. Pinterest'te çok güzel keçe kalpler var. Siz de bir göz atın içiniz açılsın. Ben bunu gözüme kestirdim. :))


KEÇE KALPLİ LOLİPOP ŞEKER  YAPIMI                                             


Malzemeler :  Keçe, Elyaf, İp, Şeker Ambalaj Poşeti, Çubuk, Kurdele

Kullanım Önerileri : Çiçek , kek topları yada şeker aranjmanlarına iliştirilebilir. Masa dekorasyonunda peçete üzerinde süs olarak yada masa çiçeği olarak kullanılabilir.







Yapılışı :

1) Keçeden kalp kesilir.
 

2) Kalpler dikilerek birleştirilir ve içine dolgu malzemesi olarak elyaf konulur.



3) Çubuk takılır ve ambalaj poşeti geçirilerek kurdele ile bağlanır.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler