2 Şubat 2015 Pazartesi

Tilda Bebek Kumaş Katalogları

Tilda bebekleri çok beğeniyorum. İki sene önce merak salıp bir kitap almış ve dikmeye çalışmıştım. Dikiş konusunda çok tecrübeli olmadığım için de açıkçası sıkılıp denemekten vazgeçmiştim.
Bugün Tilda bebek kumaş kataloglarına rastlayınca tekrar heveslendim. :)
Sizde bir bakın. Aynı kumaşları online yabancı sitelerden bulmak mümkün ama çok pahalılar. En azından kumaş kombinasyonları hakkında bilginiz olsun.
Bahar ya da yaz kumaş kombinasyonları da yapılmış. Bayıldım !

İşte Tilda Katalogları 
-----------------------------






8 yorum:

  1. Çok güzelleeeer :)
    Duyduğum kadarıyla Tilda bebek kumaşları bazı kumaşçılarda varmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kumaşçıları bulmak isterdim. Kayseri'deki kumaşçılarda aradığımı bulamıyorum malesef. Hep internetten almaktan da gına geldi. İnsanın görüp elleyerek alması bir başka güzel oluyor.

      Sil
  2. Internetten nerde aldiniz ara ara bayildim

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, katalogları satın almadım. Issuu sitesinden dijital olarak indirdim. Ustte linkleri var. Oradan bakabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  4. Ben de çok seviyorum Tildaları. O kumaşlar ne kadar harika öyle:)

    YanıtlaSil
  5. Ben de çok seviyorum Tildaları. O kumaşlar ne kadar harika öyle:)

    YanıtlaSil
  6. Bu kumaşları Nerede buluruz yaa

    YanıtlaSil
  7. Bu kumaşları Nerede buluruz yaa

    YanıtlaSil

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler