1 Şubat 2015 Pazar

Güzel Fikirler: Nakışlı Mutfak Rafı Örtüsü ve Şablonu

Issuu sitesini birkaç ay önce farketmiştim. Bir sürü dergiye ücretsiz ulaşabiliyorsunuz. Tabii ki bunlar dergilerin eski sayıları oluyor ama çok da önemli değil. İçlerindeki firikler çok güzel. Bundan böyle beğendiğim fikirleri paylaşmak istiyorum.
Aşağıdaki mutfak rafı örtüsünü çok beğendim. Belki eski sıcak anneanne evini hatırlatmasından mıdır aksesuarlar ile beraber hoş bir uyum içinde olmasından mıdır bilemiyorum çok hoşuma gitti doğrusu. En çok da sıcak bir ev havası vermesini sevdim. Benim için detaylar her zaman önemlidir. Ufacık şeylere gözüm takılır ve anında ısınıveririm. Detaycı biriyim. Bu mutfaktaki hava da çok hoşuma gitti.

Bu linkten raf örtüsündeki şekillere ulaşabilirsiniz. Şablonları verilmiş.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler