26 Şubat 2015 Perşembe

İzlemekten Keyif Alacağınız Bir Program "At Home With Venetia in Kyoto"

Kızım doğmadan önceki aylarda işten ayrıldığım dönemde NHK World kanalını izlemeye başlamıştım. Çok güzel programlar vardı. Bunlardan bir tanesi de  "At Home With Venetia in Kyoto" programı idi. Hala da tekrar tekrar NHK World 'de yayınlandıkça izliyorum. :)

Programın konusu ise yirmili yaşlarının başında iken Japonya'ya gelip yerleşip, evlenen aslen ingiliz artık tam anlamı ile japon olan Venetia'nın günlük hayatına dair bir program. Çok sempatik bir bayan. Çok eski bir japon evinde yaşıyor. Evinde ve bahçesinde yaptığı işleri konu alan programı izlemek insanda ben de birşeyler yapmalıyım duygusunu uyandırıyor. :)

Bahçesinde yetiştirdiği bitkilerden yemek, çay, yağ vb. şeyler yapmasını, Kyoto'nun yerel işçiliğini kimi zaman göstermesini, evinde yaptığı tadilat ve düzenlemeleri çok severek izliyorsunuz. Evi çok eski olmasından mıdır bahçesine açılan büyük kapılarının olmasından mıdır bana çok sıcak geliyor.



Bir gün Kyoto'ya gidip bu bayan ile tanışmayı çok isterim. :) Arkadaşım gibi hissediyorum.




Venetia'nın bazı programlarını izleyebilmeniz için buraya tıklayınız..
İnsanın boş durması sadece kendi bahanelerinden, aslında yapacak çok iş var. Yaşamaktan, üretmekten yeterki vazgeçmesin ! Sevgiler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler