17 Şubat 2015 Salı

Cicideko Kendin Yap - Kutu Kapağı Üzerine Kanaviçe Kumaş Kaplama

Bu aralar Özgecan olayından dolayı çok moralsiz, kendimi halsiz ve mutsuz hissediyorum. Bazen hiçbirşeyin anlamı kalmadığı zamanlar olur ya öyle bir haldeyim. 
Mutlu insanlar görmek, güzel haberler almak, yaşadığım ülkeden memnun olmak istiyorum.
Biraz da haber okumaktan kendimi kurtarıp, kafamı dağıtmak adına tekrardan kendimi el işlerime verdim. 
Bugün yapmaya başladığım kutulardan bir kendin yap videosu hazırladım. Kutu kapağına kanaviçe işlerinin monte edilmesini çok beğeniyordum. Ben de denedim ve çok güzel  sonuç aldım. Benim gibi denemek isteyenler için de bu videoyu armağan ediyorum. :)

Kısa bir süre sonra inşallah kanaviçe kapaklı kutular Cicideko'da satışta olacak. Bu arada kanaviçe işlerini işleyen anneme de çok teşekkür ediyorum. :)


1 yorum:

  1. kumaşla kutu kaplama olayını çok sevdim ilk denememde el nakışı kullandım ama etamin aklıma gelmemişti.ellerine sağlık çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler