14 Şubat 2015 Cumartesi

Dijital Dergi: Scandinavian Needlecraft

Lise yıllarında dergi almaya bayılırdım. Sonra üniversite yıllarında sürekli takip ettiğim dergilerim ( Chip, Atlas, Country Homes) oldu. Son senelerde ise neredeyse hiç dergi almıyorum. Dijital ortam elişi, dekorasyon gibi konulardaki merakımı fazlası ile gideriyor.Aslında insanın eline alıp, rahat bir ortamda dergi okuma zevkini pek vermiyor. Hızlı hızlı sindiremeden tüm bilgiyi emiyor insan ama yine de teknolojinin getirdiği bu imkanı göz ardı edemiyoruz.

Dijital ortamın nimetlerinden Pinterest, instagram derken şimdi de dijital dergilerin bazen tüm sayfalarını bazen de birkaç sayfasına ulaşımı sağlayan ISSUU sitesinin müdavimi oldum. Sitede dakikalarca dergi bakıyorum. Yabancı dergilere (ispanyol, alman, portekiz, rus vb.) ulaşım sağladığı için şu an çok hoşuma gidiyor. 

Genelde hobi, elişi dergilerini araştırıyorum. Beğendiklerimden bir tanesi de Scandinavian Needlecraft Dergisi. İçinde yapılışı anlatılmış birkaç proje var. Bu derginin sadece 12 sayfasını görebiliyorsunuz ama yine de güzel fikirler edinebilirsiniz. :) Bir tane bile olsa kardır di mi? :)



Bu arada Cicideko'nun yayınladığı iki kataloğa da bakabilirsiniz. :) Biri 2014 Cicideko Ürün Kataloğu diğeri ise Yün Keçe Süsler Kataloğu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler