13 Nisan 2012 Cuma

Silikon Tabancası Aksesuarları




Uzun zamandır Etsy'den aldığım silikon tabancası yardımcı aletlerini tanıtmak istiyordum. Bebeğimin odasının hazırlıklarını yaparken ellerim çok yanmış hatta baş parmağım su toplamıştı.Şimdi bu aletleri kullanıyorum.Gerçi benim tüm parmaklarım için birer koruyucu lazım ama set içinde sadece 3 tane çıkıyor.Ürün ödemeyi yaptıktan 10 gün sonra elime ulaştı.Fiyatı da bence uygun. Türkiye'de bu tip bir ürün satılıyormu bilmiyorum, açıkçası araştırmadım da.Ben biraz internetten alışveriş yapma heveslisi ve Etsy hayranı bir tip olduğum için direk Etsy den araştırıp aldım. Diğer parmaklar için de eski bulaşık eldiveninden koruyucu yapılabilir. :) Parmak koruyucuları işaret parmaklarıma tam oluyor ama baş parmağımı azcık küçük geliyor.Eğer parmaklarınız etli ise koruyucular olmayabilir.

Parmak Koruyucusu


Küçük Parçaları Yapıştırmak İçin Cımbız


Şekil Düzelticisi


Fazla Silikon Alıcısı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler