13 Nisan 2012 Cuma

Martha Stewart Ansiklopedisi





Herkesin hobisi yada işi ile ilgili hayranlık duyduğu birisi vardır. Benim el işleri konusundaki hayranlık duyduğum kişi ise Martha Stewart. Hergün merakla takip ettiğim programlarından birinde ansiklopedi çıkardığını öğrenince aslında şaşırmadım ama hayranlığım daha da arttı. Bu kadının on parmağında on marifet var.Yemek, bahçe, dikiş, dekorasyon, düğün davetleri, moda vb. birçok konuda dergisi, kitabı, kendi adına üretmiş olduğu ürünleri, aletleri, televizyon şovu bulunan bu üretken kadını gerçekten hayranım ve bayılıyorum.

Amazondan kitaplarını inceleyip alabilirsiniz.Ben almayı düşünüyorum fakat şu aralar buna bütçe ayıramayacağım. Eğer alıp incelersem ama mutlaka sizlere de yorumlarımı bildiririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler