30 Nisan 2012 Pazartesi

Ahşap Anahtarlık Boyama ve Süsleme

Ankara'dan aldığım şeylerden bir tanesi de ahşap anahtarlıktı.Ankara'dan gelir gelmez nasıl yapsam da ne renge boyasam ve nasıl süslesem diye düşünmeye başlamıştım.İlk önce beyaz renge boyayıp üzerine de Etsy'den aldığım resimle süslemeyi düşündüm.


Holümüzdeki vestiyer kahverengi olduğu için beyaz renk sırıtır diye düşündüm.Klasik ayakkabı boyası ile kahverengiye boyamaya karar verdim.Sonra da üzerine aldığım resmi yapıştırdım.Kahverengi üzerinde çok sönük kalınca da eşimin 4 sene önce Amerika'dan aldığı ve kullanmaya kıyamadığım Martha Stewart simleri ile süsledim.


Aslında ilk başında aklımda olmayan bir şekil oldu ama holümüzdeki diğer aksesuarlar ile uyum sağladığı için beğendim. İşte sonuç :) 









2 yorum:

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler