4 Temmuz 2013 Perşembe

Yemek ve Pasta Tarifi İçin Kart Şablonları

A House Of Happiness bloğunu çok severek takip ediyorum. Özellikle fotoğraflardaki ortam beni çok cezbediyor. Çok samimi ve sıcak bir ev ortamını yansıttığı için bir de o el işi yapılan ürünlerin güzelliği canım sıkıldığı zamanlarda bile gidip sitede gezinmemi sağlıyor.
Yine orada görüp beğendiğim Dolunay Hanımın yeğeni için yaptığı bir yemek tarifi kutusu vardı. Ben de ona benzer bir kutuyu yeğenim Zeynep için  yapıp, içine de birkaç tarif koyup hediye etmek istiyorum. Zeynep ile birkaç sene önce yazlıkta iken kek yapmıştık. Kek, kurabiye tarzı şeyleri yapmaya meraklı denebilir. Şimdi 13 yaşında. O da genç kız olma yolunda ve ben de ona benden hatıra olacak bir hediye vermek istedim. :)

Neyse Dolunay Hanım yeğeni için çok güzel tarif kartları kullanmıştı. Ben de biraz araştırma yapıp güzel bir sitede bedava tarif kart şablonları buldum. Sitenin adı Tipnut .










3 yorum:

  1. Merhaba,
    Güzel sözlerinize teşekkür ederim. Samimiyetimin bloğumdan size ulaşmasına çok sevindim.
    Umarım sizin yeğeniniz tarif kutusundan faydalanır.Şimdilik yeğenim yemek yapmayla çok ilgili değil. Bizimki tam bir ergen. Öncelikleri şu anda başka konular. Neyse ben yaptım ,umarım ilerde ilgisini çeker.
    Canları sağ olsun. Nasıl olsa bir gün istese de istemese de ilgilenecek,
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Dolunay Hanım;

      Mutlaka ileride ilgisini çekecektir. Bence aileden kalan çok güzel bir hazine. :))

      Sil
  2. Bloğunuza bayıldım. Çok hoş şeyler var. Tekrar tekrar bakıyorum. Ben de bekliyorum.
    http://keceliislerdukkani.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler