6 Temmuz 2013 Cumartesi

El İşi Önerisi : Ponpon Çiçek Aranjmanları

Bundan önce pon pon çiçek yapımını sizin ile paylaşmıştım. Bugün de pinterest'te gezerken pon pon çiçek aranjmanları görünce bakmaya başlayıp bir yazı yazmaya kadar geldim.
Çok güzel şeyler var. Gelin çiçeği bile yapmışlar. Robin Hood ile Sherwood ormanında evlenseydim kesin böyle bir gelin çiçeğim olurdu. :)) Tabii Robin Hood'un Kevin Costner olması şartı ile. :))


Aşağıdaki panoya da bayıldım. Ne kadar basit ama bir o kadar da sevimli.




 Konu aranjman olunca tabii ki aranjman kapları da çok önemli. Ben en çok galvaniz olanları beğeniyorum. Daha bir country tarzı havası ortaya çıkıyor. Bir de cam şişelere vintage havası katmak için eski görünümlü etiketler yapıştırarak değişik boyutlardaki şişeleri bir araya getirmişler. Onu da beğendim.



Seramik ise her zaman çok asil ! :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler