20 Nisan 2013 Cumartesi

Malzeme Tanıtımı: Çarpı İşi ve Elde Nakış İçin Desen Çizim Kalemi

Bugüne kadar nakış işlemek için desenleri kumaşa kurşun kalem ile çiziyordum. Bu yöntem kurşun kalemin kimi zaman çıkmaması sebebi ile  çok hoşuma gitmiyordu. Kumaşı yıkamak zorunda kalıyordum.
Dün tesadüfen Down Grapevine Lane sitesinde yeni bir kalem gördüm. Kumaşa deseni geçirme çalışması anlatılırken Pilot Frixon Roller kaleminden bahsediliyordu. Bu kalem ısı ile yok olması sebebi ile çarpı işi ve de elde nakışlama çalışmaları için çok uygun. Hemen internette arattım ve Türkiye'de de satılıyormuş. Çok sevindim valla. Benim için çok daha kullanışlı olacak. Fiyatı da çok uygun geldi.5 TL imiş.

Bu kalem ile deseni kumaşa geçirip, nakış işlemini yaptıktan sonra kumaşı ütülediğiniz zaman ısı ile kalem çizimi yok oluyormuş.


Down Grapevine Lane


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler