22 Şubat 2013 Cuma

Hobi Ediniyorum # İğne (Kuru) Keçeleme Yöntemi

Yün keçeden yapılan bebekler, cücüler, periler, süsler çok hoşuma gidiyor. İğne keçeleme yöntemi ile yapılışlarını merak ediyordum.Küçük bir deneme yaptım ve aslında düşündüğüm gibi de zor bir şey olmadığını gördüm.Biraz el işi yapmışsanız bence yapabilirsiniz. :) İğne keçeleme yöntemine bir göz atalım.

MALZEMELER
1) Keçeleme İğneleri : Çeşitli şekillerde iğneler kullanılıyor. Yapacağınız çalışmaya göre iğnenizi seçebilirsiniz.





 2) Keçe Nakış Fırçası / Sünger : Keçeyi iğneleme işlemi için kullanacağınız alt parçadır. Basit bir süngerde aynı işi görebilir.


3) Yün Keçe :
 ANLATIMLI YAPILIŞI
Kendim bizzat denedim. Başlangıç olarak kurabiye kalıplarını kullanmak çok kolaylık sağlıyor.







ANLATIMLI VİDEO
Youtube'ta  Living Felt 'ten yararlanabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler