4 Şubat 2013 Pazartesi

14 Sevgililer Günü Projesi - #4 Kalp Kurabiyeler

Aslında bugün için belirlediğim başka bir projem vardı ama The Idea Room'da kalp kurabiyeleri görünce dayanamadım ben de yaptım. Tarifi Dr.Oetker sitesinden aldım ve aynen uygulamadım.

Malzemeler:
150 g yumuşak margarin
70 g (1 çay bardağı) Dr. Oetker Pudra Şekeri
2 tatlı kaşığı tarçın
1 poşet Dr. Oetker Şekerli Vanilin
250 g (2-2,5 su bardağı) un
1 poşet Dr. Oetker Hamur Kabartma Tozu
Hazırlanışı:
Unu eleyin. Hamur kabartma tozunu ekleyip karıştırın ve tekrar eleyin.
Margarin ve pudra şekerini mikserin yüksek devrinde  2-3 dakika çırpın. Tarçın, şekerli vanilin, elenmiş un ve hamur kabartma tozunu ekleyerek iyice yoğurun. 0,5 cm kalınlığında açıp kalp şeklindeki kurabiye kalıpları ile kesin.Yağlanmış veya pişirme kağıdı serilmiş fırın tepsisine sıralayıp pişirin.


Kurabiyeleri sevdiklerinize hediye edebilirsiniz. The Idea Room'da  kurabiyelerin yanında bir de şişe dekorasyonu yapılmış. Kurabiyelerin yanına onun gibi şişede bir  içecek de eklenince daha da güzel olur bence.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler