4 Aralık 2012 Salı

PonPon ve Parça Kumaşlı Yastık Dikişi

Yastıkları çok seviyorum.Bugüne kadar yastık dikmedim ama bir ara zaman bulabilirsem mutlaka dikmek istiyorum.İlki de ponponlu olacak sanırım. Pon Pon sutaşımı Etsy'deki Tin Tiara Trims'den almıştım. Malesef bu tarz şeyleri hep internette bulabiliyorum. Tuhafiyecilerde çok farklı ürünler oluyor.Bir tek benim istediklerim yok. :)

Neyse iki tane farklı tiplerde yastık dikişini anlatan site buldum. Sizlerle de paylaşıyorum.

PON PON YASTIK :

MommyByDay CrafterByNight  Soldaki linke tıklayarak resimli anlatımı bulabilirsiniz.








Ann Kelle Soldaki linke tıklayarak resimli anlatımı bulabilirsiniz.









PARÇA KUMAŞLI YASTIK :

V and CO Soldaki linke tıklayarak resimli anlatımı bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler