18 Ekim 2012 Perşembe

DMC Muline İpliklerim

Yıllar önce İngiltere'ye gittiğim zaman DMC ipliklerinden görüp almıştım. 6 tane iplikten oluşan gerektiği zaman kalınlığını kendim ayarladığım ve gözüm gibi baktığım bu iplikleri Türkiye'de nasıl isim ile tanımlandığını bilmediğim için tekrar araştırıp alamamıştım. Böyle olunca da çok kıymetli ve önemliydiler. :)) Bir ip de bu kadar önemli olur muymuş diyeceksiniz.

Neyse DMC nin nakış ipliklerinden alıp kullanıyordum. Bazı zamanlar ince bir kumaşa nakış yaparken kalın kalıyorlardı.
Geçtiğimiz ay Goblen.com 'dan nakış ipliği sipariş etmiştim. Ne olduğunu da bilmeden Muline ipliklerden seçmiştim.
Buyrun bakalım bu iplikler benim istediğim gibi katları ayrılan ipliklerden çıktı. Nasıl sevindim bilemezsiniz. :))
Çok çeşit vardı. Ben parlak renklerden istiyordum. Çok şükür uzun uzun bakıp seçmemden sonra gelen ipliklerim tam da istediğim gibi çıktılar.

Sizinle de kodları ile paylaşmak istedim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler