24 Temmuz 2012 Salı

BLUGIRL Markası 2012 - 2013 Sonbahar Defilesi

Güzel giyinen insanları severim ama kendim bu hususta çok vakit ve de nakit ayıramıyorum malesef.Kendimle barışmam zaten çok uzun zaman aldığı için yakışanı da bulmam zaman aldı. Modayı takip etmeye severim ama her moda olan şeyi kabul edemem yada etsem de herkes aynı şeyi giyiyor diye benimseyemem. Hakan Akkaya' nın da dediği gibi bence de " En iyisi insanın kendisine yakışanı giymesi ve giydiğini de güzel taşıyabilmesidir."

Bu aralar italyan kanallarına merak sardım ve televizyon izlediğim zamanların çoğunda Wedding TV, TVE yada TV MODA açık oluyor. Bu akşam TV MODA 'da Blugirl defilesini izledim ve kıyafetleri çok beğendim.Genellikle bu kanaldaki markaların defilelerini çok beğeniyorum. Defilede beğen al ve giy çık tarzında. Abartı dekolte, uçuk kaçık renkler, yırtmaçlar olmuyor. Tam benim beğenime uygun kıyafetler var.

Bende size BLUGIRL'den bir defile yapayım :))

2012 - 2013 SONBAHAR DEFILESI















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler