4 Ekim 2013 Cuma

Malzeme: Aunt Martha's Ütü İle Transfer Edilen Desenler

Bu senenin başında country tarzı mutfaklara kafayı takmıştım. Kendi mutfağıma da country tarzında aksesuarlar yapmak istiyordum. İşe mutfak elbezlerinden başlayayım dedim. Aunt Martha's ütü ile transfer edilebilen mutfak desenlerinden aldım ama bir türlü başlayamadım malesef :( . Geçtiğimiz gün dolabı düzeltirken görünce ortaya çıkardım. Gidip geldikçe bari aklımda olur da bir fırsatını bulup yaparım.

Aşağıdaki ürünü Etsy'deki Paulitransfers dükkanından aldım.Ücreti 3 Dolar ve posta ücreti ise 1 Dolar.


İçinden çıkan şablonlar aslında el bezine işlemek için biraz büyük, benim aklıma mutfak için pano yapmak geldi. Neyse artık ortada dursun da sonra ne yapacağıma karar veririm.


Bulduğum birkaç mutfak el havlusunu da paylaşayım. Genelde sap işi (stem stitch) kullanmışlar.


Needle and Thread

Why I Love To Garden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler