18 Mayıs 2013 Cumartesi

El İşi Önerisi: Dantellerinizi Ufak Değişiklikler İle Renklendirin

Danteller "Vintage" modası ile yeniden gün yüzü görüp, eski ünlerini tekrar kazandılar.:) 
Ben de danteli çok severim fakat çeyizimdeki dantelleri evimizdeki mobilyalar ile uyduramadığım için anneme geri vermiştim. Şimdi farklı bir şekilde uygulanışını görünce aklıma bazı fikirler geldi. Sanırım annemlere bir daha ki gidişimde işime yarayacak olanları geri alacağım. :)

Aşağıdaki dantel örtüler çok hoşuma gittiler. The Polka Dot Closet bloğunda gördüm. Yalnız orta kısıma kumaşı güzel monte etmek lazım. Birilerinden fikir almak gerekiyor. Ortaya kumaş koyup çevresini de su taşı ile geçmek çözüm olabilir belki. Su taşı da incecik olup, dantele uyması lazım. Sırıtırsa kötü durabilir sanırım.






1 yorum:

  1. bende bütün dantellerimi kaldırdım..böyle değerledirilse ne hoş olur...Bloğunuzu izlemeye aldım benim bloğumada beklerim...

    YanıtlaSil

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler