8 Mart 2013 Cuma

Bir Hobi Odası Hayali: IKEA Fintorp Ürün Ailesi

Bir hobi odası hayali ile araştırmalarıma devam ediyorum. İlk olarak IKEA' dan başlamıştım ve belirlediğim ürünlerin tanıtımını bitirene kadar da devam edip, sonra başka firmalara geçeceğim. En son olarak da bir bütçe çıkaracağım. Bakalım hayalim kaç lira tutacak? :))

IKEA' da bir diğer beğendiğim ürün ise kanca ile asılabilen mutfak ürünlerinden biri olan Fintorp ailesi ürünleri. Duvara, kapıya monte edilip kullanılabiliyor. Hobi odalarında nasıl kullanıldıklarına bir bakalım.


Bulaşık sepetine de tüplü malzemeler konulabilir.
Studio Calico
Kapı üzerine bazı eşyaları asmak da yer kazancı sağlayacağı için bu ürünler çok ideal gerçekten.
Brooklyn Limestone
Coletterio 
Magpie Makes
Mıknatıslı bant üzerine de makas gibi metal malzemeler yapıştırılabilir.
Furniture and Living Rooms

5 yorum:

  1. Merhaba ikea fintorp sepeti satmak istermiydiniz 17.99 fiyat yazili olanı . Arıyorum ve bulamıyorum parçalarım eksik kaldı yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  2. Merhaba! Ben de bu ürünler yok maalesef. Bu ürünler ile bir hobi odası oluşturulabilir örneği vermek için bu yazıyı yazmıştım.

    YanıtlaSil
  3. Tüm parcalari almak istiyoruz napcaz

    YanıtlaSil
  4. Askılı saksı yı nerden buluruz

    YanıtlaSil
  5. İki tane beyaz saksıyı nereden bulabilirim

    YanıtlaSil

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler