15 Temmuz 2012 Pazar

F & D Şekerlik

EVİM dergisini mümkün olduğunca her ay almaya çalışıyorum.Aslında hep abone olmayı istemişimdir ama bir türlü bunu gerçekleştiremedim.Bazen gerek yok diye bazen bu işle uğraşacak vaktim yok diye erteleyip duruyorum fakat genelliklede dergide gördüğüm şeylerden çok faydalanıyorum.

Bu seferde çok beğendiğim F&D Şekerlikleri binbir zorluklarla Migros'tan almayı başardım.Migros Türkiye'nin en büyük market zinciri olabilir fakat ben bir türlü sevemedim.Sürekli çalışan personeli ile ilgili problemler yaşıyorum. Bu seferde stoklarda görünüp de rafta uzun arayışlar sonucu bulduğumuz F&D şekerliğime kavuştum.Bu ramazan bayramını evde geçirmeyi istiyorum.Bayramlarda sürekli birkaç gün Kayseri'de birkaç gün ise Adapazarı'nda olmaktan bayramın tadını çıkaramıyoruz. Yorucu geçiyor. Bundan sonra bir bayram Kayseri bir bayram Adapazarı yapmayı düşünüyorum.

İşte F&D şekerliğimiz.İki tane aldım.Birine badem şekeri diğerine de çikolata koyarız. İleride Ceyda'nın doğum günlerinde de kullanmayı düşünüyorum. Biraz süsleyerek de kullanmayı düşünüyorum.Örnek bir tane de buldum.


Bu fotoğrafı Janey Macpress bloğundan aldım.Çok güzel bir blog göz atmanızı tavsiye ederim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler