18 Nisan 2012 Çarşamba

Ahşap Zarflık Boyama ve Süsleme

Uzun zamandır kapının yanına bir zarflık alıp boyayıp asmak istiyorum.Ben mi beceremedim yoksa Kayseri'de mi yok bilemiyorum ama 4 senedir bir türlü alamadım.Geçtiğimiz ay Ankara'ya kardeşime gittiğim zaman Bauhaus'tan aldım.Zaten Ankara'dan dönerken bir tane de orta boy koli ile geldim.2 hafta kaldığım süre zarfında tava, bebek sandalyesi, huni, kavanoz vb. abuk subuk bir sürü şey aldım.:) Kayseri'de iken iki hafta içinde bu kadar alışveriş yapmıyorum.Annem ve kız kardeşim olunca bir alma havasına giriverdim.Ben yine onları engelliyordum.Onlara kalsa daha fazla alırdık. Ama çok da zevkli oluyor.:))

Neyse aldığım zarflığı ancak boyayıp süsledim.Sade olsun istediğim için sadece mektup taşıyan bir kuş yaptım.Birçok fikir vardı aklımda ama sonra sade olmasına karar verdim.Geçtiğimiz hafta boyamıştım bakalım ne zaman kapıya asabileceğim.Aslında bitince hemen asmak istedim ama fotoğraf çekmek için bekledim.Şimdide eşimi bekliyorum.Kendisine buradan da duyurulur. :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler