27 Kasım 2013 Çarşamba

Hobi Ediniyorum # Sanatsal Anı Defteri

Colleen Sullivan - Blake : Art Journal Ideas
Sanatsal Anı Defteri, kendiniz ile yaptığınız görsel bir konuşmadır !
Youtube'ta video izlerken 'sanatsal anı defteri' çalışmalarını görmüştüm.Bir tane yapmak benim de aklımda idi. Bugün pinterest'te gezerken yine bu isteğim kabardı. :) İnsan birşeyler yazıp çizdiği zaman çok rahatlıyor. Bunu bir de sanatsal çalışmaya çevirmek hem zevkli hem de nasıl rahatlatıcı olur diye düşünüyorum.

Sanatsal Anı Defteri nedir peki? Resimli günlük de diyebiliriz. Hayatınızdaki önemli olayları, iz bırakan anları ya da düşünce ve duygularınızı resimli bir şekilde anlatabileceğiniz anı defteridir. İster karalama şeklinde çizimler, ister kolaj çalışması yapabilirsiniz. Bunun için çok da özel bir yeteneğe ihtiyaç yok aslında.

MALZEMELER
A4 / A5 boyutundaki resim defteri
Boya Kalemleri
Boncuk, Kurdele, Düğme, İp vb. malzemeler


VİDEOLU ANLATIM

RachO113 çalışmasıdır. Youtube videoları için tıklayınız.




Bazı Örnekler

Ben bu çalışmalardan en çok anlamlı sözler olanlarını seviyorum.
Nicole Correira - Art Journal 


Erinn Maddox - Collage Journal Art
Bu çalışmada;  "Mükemmel olmak zorunda değilsin, sadece denemelisin ! " demiş.
Erinn Maddox - Collage Journal Art
Bu çalışmada;  "Umudu seçtim ! " demiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler