24 Eylül 2012 Pazartesi

Kendin Yap:Kumaş Baykuş Yapımı ve Baykuş Şablonu


1) Benim istediğim baykuş boyutuna ve tipine göre baykuş şablonlarını kendim çıkarttım.




2) Kumaş ve de keçe üzerine şablonları çizdim ve kestim.


Dikmeden önceki halidir.

3) Göz için büyük yuvarlağı 1 LT süt kapağından, küçük yuvarlağı da yarım litrelik su kapağından yaptım.Gaga ve de siyah göz bebeklerini elde doğaçlama kestim. :)

4) Yapışkanlı Tela'yı keçelere yapıştırdım.Gözler, gaga, kanatlar ve karın için tela kullandım.Bu kısım çok kısa zamanda oldu ve çok da hoşuma gitti.Kes yapıştır dekupaj gibi oluyor.




Teladan keçenin üzerine yapışkan geçince bu şekilde görünüyor.


5) Herşeyi yapıştırınca tersten gövdeyi diktim. Biraz aralık bırakarak, dışa çevirdim. Sonrada içini elyaf doldurup aralığı elde gizli dikiş ile kapattım.


1 yorum:

  1. Çok tatlı olmuş. Bu şablonu kullanarak, kimbilir belki kendimce değişiklikler yaparak yeni bir baykuş yapmalıyım artık.

    YanıtlaSil

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler