21 Mayıs 2012 Pazartesi

Kendin Yap:Keçeden Kuş Yuvası Kapı Süsü Yapımı


Çok uzun zaman önce 10marifet'ten bulduğum bir şablon vardı.Bir ara onu kullanıp kapı süsleri yapmak istiyordum.Anneler Günü sebebi ile Anneme, Kardeşime, Anneanneme, Kayınvalideme ve Görümceme yapmaya karar verdim ve hala yapıyorum.... :))

Şablonu kullanmak isterseniz diye bloğuma yükledim.


















1) İlk önce şablon çıkardım.Çatı ile evi ayrı ayrı şablon çıkardım.


















2) Terzi Tebeşiri ile keçeye çizimleri yaptım.Kırmızı ve Beyaz tebeşirlerden almıştım.Açık renk keçelerde kırmızı renk tebeşir çok işe yaradı.Ayrıca keçeyi biraz sirkeleyince de tebeşir dökülüp keçede kalmıyor.Renkli tebeşir biraz iz bırakıyor. Ama ben çok beğendim. 




3) Kesip biçtim.



4) Üç tanesini dikip annemlere gönderdim.Onları da bir sonraki yazımda göstereceğim. :) 


1 yorum:

  1. Merhaba fikrim var artık keceye dair.teşekkürler

    YanıtlaSil

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler