21 Nisan 2013 Pazar

Kasnak Tablolar

Kasnak tablo yapımı anında yap as şeklinde olması ve çerçeve yaptırmaya gerek kalmayışı sebebi ile çok hoşuma gidiyor. Ben de bir zamanlar birkaç tane cupcake kasnak tablosu yapmıştım ama sonra kasnak almaya çıkamadığım için daha fazlasını yapamadım. Aslında beni internet paklıyor. Neyi almaya çarşıya  gidebiliyorum ki? :( Neyse derin konulara girmeyeyim yine.
Bugün pinterest' teki araştırma konum kasnak tablolar idi. İnsanlar neler yapıyorlar diye şöyle bir bakındım. Beğendiklerimi sizlerle paylaşıyorum ama daha fazlasını görmek isterseniz Pinterest'teki el işi panoma bakabilirsiniz.Orada beğendiğim diğer el işi çalışmaları da var.

İlk önce evimiz için:
Üç boyutlu bir çalışma yapılmış. Çok beğendim. 
Nakış yapılan kumaşın kenarlarını sökmek güzel bir görüntü oluşturmuş.

Her zamanki gibi dantel yine çok yakışmış.

Şekillerin kenarlarına gelişi güzel dikiş yapılması çok hoşuma gidiyor.
Bende geçtiğimiz günlerde çalışmasını yaptım. :)


Fotoğrafları nakış ile renklendirmişler, bayıldım. :)


Gezi fotoğrafları, kartpostalları saklamak için güzel bir fikir.

Yazı tahtası yapmışlar. Bunu da beğendim.
Yazı tahtası boyası, Creall Boardy Kara Tahta Boyası kullanılarak yapılabilir.
 İnşallah alırsam ben de denemek istiyorum.
Yün iplerden kapı süsü yapılmış.

Çocuk odaları için birkaç güzel fikir !












Yün keçeden bulut yapmışlar. Çok şirin :)
Biraz da düğün dekorasyonu için :
Bahçe düğünlerinde çok güzel bir dekorasyon şekli olur.
Bunu da düğün fotoğrafı çekilen bir köşe yapmak için kullanabilirsiniz.
Gelin ve damat önünde iken düşündüm de çok hoşuma gitti. 

Masa dekorasyonu için çok güzel olur fakat kasnakları nereye tutturmuşlar merak ettim . :)
Kır düğünü için ağaçlara asılabilir. Çok da güzel olur.
Ah ah hayallerim depreşti yine ! 

8 yorum:

  1. Hepsi cok guzeller bayildim bende

    YanıtlaSil
  2. Acaba bu kasnaklarda ne tür kumas kullanildigini biliyormusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pamuklu, keten kumaş kullanılıyor. Keten kumaş için "duck keten " alırsanız daha da güzel oluyor. Hem dokusu kalın hem de çeşitli desenleri var. Normal kumaşlara göre daha kalın dokuda olduğu için kasnakda iyi geriliyor ve de formu güzel oluyor.

      Sil
  3. Kasnakları nereden temin edenilirimm acaba?!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Bursa'daki Şirin Kasnak'tan almıştım. Online satış mağazası yok. Telefonla sipariş vermiştim. http://www.sirinkasnak.com/index.php/urunler-menu/gergef-nakis-kasnaklari

      Sil
  4. Bu kasnak isine girmek istiyorum sizce basl olur

    YanıtlaSil
  5. Kumaşı/işlemeyi kasnağa nasıl monte edeceğiz arkada kalan uçlar hakkında ne yapılabilir Dikiş mi ya da silikonla yapıştırma mı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kasnağın arka kısmındaki kumaşı biraz pay vererek kesip sonrasında arka kısmına kasnak boyutunda keçeyi silikon ile yapıştırarak kapatıyorum.

      Sil

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler