4 Nisan 2013 Perşembe

İngiliz Sarmaşığından Topiary (Top Ağaç)

Daha başka çiçek almayayım diyorum.Yer yok nereye koyacağım diyorum ama bir şey görünce de ayy bundan ben de yapayım diyorum. Ne olacak benim bu halim? :)
Ben yine internette "topiary (top şeklindeki dekoratif ağaç) " araştırması yapıyordum. Sonra sarmaşıktan yapılanlar karşıma çıktı. Sarmaşığın cinsi "İngiliz Sarmaşığı" olarak geçiyordu. Çok hoşuma gittiler. Türkiye'de nereden alabilirim diye araştırırken Siber Mavi bloğunda görünce çok sevindim. Praktiker'de Yalancı Sarmaşık adı ile satılıyormuş. Kayseri'de Praktiker yok. Buradaki çiçekçilere bir bakayım olmazsa Ankara'ya gidince Praktiker' den almak istiyorum. :) Bir tane de topiary olsun canım. :) Müstakil evimiz olsa idi kapının girişine koyardım mutlaka. Çok şık dururdu.

Her şeyi balkona koymaktan yakında balkonda yer kalmayacak. Çiçeklerimi çok seviyorum ama hepsini bir yere sıkıştırmak zor oluyor.Sardunya hastalığım var. Akyazı'ya (Sakarya) her gidişimde kutular için de renk renk sardunya getiriyorum. Hadi bu renkten yok diye alıyorum. :) Babamda da bir sürü çeşit var. O da çok sardunya sever.Hatta bu sene minik bir sera bile yaptı.

Heart and Home bloğunda aşağıdaki topiaryleri gördüm. Çok güzeller.

Heart and Home
Kafesleri kaplamışlar. Nasıl da güzel bir fikir. Kuşlar kendilerini ormanda gibi hissediyorlar mıdır acaba? :)
Heart and Home

Heart and Home
Şu aşağıdaki de hediye paketi gibi yapılmış. Çooook şirin olmuş.Bana böyle bir hediye gelse, bayılırdım. :)

French Peas




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler