24 Kasım 2013 Pazar

Kendin Yap: Keçeden Kutu Yapımı

How about orange bloğunda keçeden yapılan kutuları gördüm. Bugüne kadar keçeden bir sürü şey yaptım ama nedense aklıma kutu yapmak gelmemişti. Aslında çoğu zamanda hediyeleri vermek için bir kutuya ihtiyacım olur. Acil durumlar için  keçeden kutu yapabilirim artık. :))
Yalnız Hobi Keçeden 1.3 mm kalınlıkta aldığım sentetik keçeler ile kutu yapmak zor olur diye düşündüm. 3 mm kalınlıktakiler daha güzel formda dururlar sanırım.

Aşağıdaki fotoğraftaki keçeler inceler ve tipleri de sert imiş. Bazen keçe aldığım zaman 1.3 mm kalınlıktaki keçelerin kimisinin daha yumuşak kimisinin ise daha sert olduğunu görüyorum. Ben söylemeden tipleri farklı farklı geliyor. Keşke keçe satışı yapanlar keçelerin tipleri konusunda da sert yada yumuşak gibi bilgi verseler.

Kutunun yapılışı için tıklayınız. Şablon da verilmiş. Şablon için de buraya tıklayınız.

NOT1: Şablonun üzerine tıklayarak orjinal boyutuna getirmeyi  unutmayın. İlk açıldığında ekrana sığacak büyüklükte oluyor. Şabonun üzerine gelince büyüteç işareti çıkıyor. Tıklayarak büyütmeniz gerektiğini ondan da anlayabilirsiniz.

NOT2: Şablon ölçüleri ingiliz birimi olan inch olarak verilmiş. 1 inch = 2.54 cm
Örneğin kutu için 23 cm lik kare keçe kullanacaksınız.

How About Orange

How About Orange

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler