20 Eylül 2013 Cuma

El İşi Önerisi : Anaokulu İlk Gün Fotoğraflı Hatıra (Scrapbook) Çalışması

Ceyda bu sene anaokuluna başladı. İlk başlarda okula başlamasının hatırası olarak bir fotoğraf anı çalışması (scrapbook) yapıp bu hatırasını belgelemek istemiştim ama üç haftadır pek sıkıntılı olduğu için bu fikrimindem vazgeçip aldığım malzemeleri de bir köşeye kaldırmıştım.
Fakat bu hafta çarşamba gününden sonra birden her şey tersine değişti ve Ceyda üç gündür okula mutlu mesut gitmeye başladı. Bundan önce öğretmenlerimi sevmeyeceğim diyen çocuk öğretmenlerimi seviyorum diyor. Durum böyle olunca artık ben de Ceyda için bir okulun ilk günü fotoğraf anı çalışması yapabilirim. :)) Henüz tam karar veremedim. Birkaç örnek bulmuştum. Ceyda için yaptığımı da inşallah paylaşacağım.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler