9 Aralık 2012 Pazar

Hobi Ediniyorum # Baskı Yöntemi

Uzun zamandır keçe ve kumaşlar ile ilgili yeni bilgiler edinip, bunları uyguluyorum. Nakış ve dikiş şekilleri, keçeden süs yapmak, pano hazırlama vb. konularda çeşitli denemelerim oldu ama bu aralar değişik bir şeyler uygulamak istiyorum.

Yeni ilgi alanım artık kağıt ile ilgili el işleri yapmak.
Bu konuda birkaç gündür Youtube' da sürekli video izliyorum.Daha çok Baskı - Kağıt Birleştirme - Copic Kalemleri İle Renklendirme gibi konulara ilgi duydum.

Öncelikle baskı yönteminden bahsetmek istiyorum.

MALZEMELER
1) Baskı Kalıpları : Şeffaf (Clear) yada Lastik (Rubber) olarak çeşitleri var. (Nahanibluette Etsy Dükkanı)


2) Mürekkep (LuckyLadyPaperCrafts Etsy Dükkanı)


3) Baskı Yardımcısı Akrilik Blok (November Print Etsy Dükkanı)
 Özellikle şeffaf baskılarda şekli akrilik bloğa yapıştırarak baskı yapmanız kolaylaşıyor.



4) Baskı Malzemelerini Saklama Şekilleri



5) Baskı malzemesinin temizliği için sabunlu su


ANLATIMLI YAPILIŞI

ARTEMIO sitesinde de adım adım anlatımı var.


ANLATIMLI VİDEO

Inkadingado 'nun anlatımlı videosunu izleyebilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler