6 Ağustos 2012 Pazartesi

Meşe Palamudu Süsleri

Etsy'de meşe palamudunun şapka bölümünden yapılan süsler gördüm ve yine bayıldım.Oturma odasına doğa temalı aksesuarlar almak istiyordum.Meşe palamudu ile yapılan süsler tam istediğim gibiler.

Meşe palamudu ağacı olsaydı yakınlarımızda mutlaka keçe toplu süslerden yapmayı denerdim.Gerçi Etsy'de Sweet4Clover sitesinde meşe palamudu şapkalarından satılıyor ama kargo fiyatı ile beraber biraz pahalı geldi.Belki de yapılmış olan ürünlerden alırım.Daha karar veremedim. En az 10 kere bakıp ancak karar veririm.:))

Keçeden yapılmış palamutları çok beğendim.Bunlardan almayı planlıyorum.Leboxboutique'te satılıyorlar.


Mum yapmışlar. Greenbaboondesigns'da satılıyorlar.


Bebek şapkası olarak kullanmışlar ve çok güzel olmuş.Gingerlittle'da satılıyorlar.

Minik sepet yapmışlar. MMMinis'de satılıyorlar.

Lavanta keseleri yapmışlar. Mireio'da satılıyorlar.
Bu sepetlerde çok şirin olmuşlar. TheBentTreeGallery'de satılıyorlar.
Bu da çok güzel olmuş.Benim sevdiğim Peri Kulübeleri ( Fairy Cottage) yapmışlar. Mulberrymoose'da satılıyorlar. Türkiye'ye  göndermiyorlarmış.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler