27 Mayıs 2012 Pazar

Cupcake El Nakışlı Duvar Süsü

Etsy'de gezerken rastladığım ve nakış şemalarına hayran kaldığım BigB 'den Cupcake Nakış Şablonlarını almıştım.Bir türlü fırsat bulup deneme yapamamıştım.Ben zaten birşeyi denemek için uygun fırsatı beklediğimde hiçbir şey yapamıyorum.Böyle otururken olmadık bir anda ve saatte yapasım gelirse o zaman başlayıp bitirebiliyorum.Yine bu anlattığım şekilde başladım ve bitirdim.Size de adım adım yaptıklarımı göstermek istiyorum. Mutfak için duvar süsü olarak düşündüm.Çerçeveletip asmak istiyorum. :) Yapması kolay da Allah bilir ne zaman çerçeveletiriz.Annemin 3 sene önce yapıp verdiği şeyleri daha çerçeveletemedim. :(

 1)  Evde şans eseri ince güzel bir kumaş vardı.Çıktısını aldığım cupcake resmini kurşun kalem ile üzerine çizmeye karar verdim.






3) Çizimden sonra elde nakışladım.

4) Etsy'den Cottonholic'ten bedava kargo olan kumaş setinden almıştım.Ondaki puantiyeli kumaşı kenarlara dikmek için kesip ayarladım.


  Ve diktim ! Dikişim pek güzel olmadı ama idare ediyor.


Arkadan görünüm: 


Önden görünüm :

Köşeleri dikmek için bu sitedeki videoyu izledim.



Tüm köşe dikişleri yaptım.


5) Arkası için nakış yaptığım kumaşı ve elyafı koyup diktim.

6) Dikiş yaptığım yerlere tekrar kırmızı renk ip ile elde nakışladım.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaş

Popüler Yayınlar

İzleyiciler